Lutam

Ceo dan pada kiša. A ja se i dalje smejem sunčevim zracima. Zanesena gledam oko sebe, lutam pogledom. U potrazi sam, za nečim što osećam da nije daleko. Pesma mi je ukrala dan… Neka u daljini… i odzvanjala mi je u glavi…
Lutam pogledom i ne zaustavljam se. A baš je dosadno, kada nemaš ispred sebe to za čim tragaš.
Sinoć sam sanjala neke ruke i zvezde u šakama. Znam da sam ih čvrsto stiskala, da ih ne bih izgubila.
I pesma me je jutros probudila. Ceo dan je čujem. Pogled mi luta i ne zaustavlja se, jer traži… Prebiram boje ispred sebe, a vidim ruke, vuku me negde. Dodirujem klimave ivice prostora oko sebe, prstima prelazim preko njih. Jer ne vidim ono što tražim, jer nedostaje…
Kao komadić mene da fali, jer letim i daleko sam… i čuje se muzika. Ista pesma. I muzika, muzika svira… i ja letim, svuda sam sem ovde. Sijaju mi oči, i smejem se zracima sunca.

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑